lør. 04. maj

Hvidovre

Standerhejsning

Så starter sejlsæsonen officielt, vi glæder os til at se alle klubbens medlemmer

Standerhejsning

Tid og sted

04. maj 2024, 16.00 – 20.00

Hvidovre, Hvidovre Strandvej 29, 2650 Hvidovre, Danmark

Om eventet

Velkommen til Hvidovre Sejlklub hvor vi i år kan hejse standeren og nu byde klubbens 102. sæson velkommen.

Datoen er lørdag den 4. Maj 2024 kl 16, og vi håber du vil være med på denne festlige dag.

Selvom det fortsat er køligt, viser foråret sig nu endeligt fra sin bedste side, derfor har vi også, i dagens anledning, bestilt solskin. Det er nu endelig tid til at se frem mod forhåbentligt mange gode og glade timer på vandet.

Vi mødes på plænen foran sejlklubben, kl 16, hvor vores formand byder velkommen, herefter sættes standeren. Efter klubsangen og 'Suset fra Kalveboderne' Byder klubben på forfriskninger, og der vil blive serveret Nachos i klubbens restaurant.

Del dette event