• Bestyrelsen

Nyhedsbrev maj 2023

Kære medlemmer

Nedenfor kommer nogle nyhedspunkter som presser sig på og du bør orientere dig i.

Ekstraordinær generalforsamling d. 25 maj 2023 kl. 19:00 i klubhuset del 1. Du skal som medlem vide at der til den ekstraordinære generalforsamling del 1 ikke er nogen medlemmer der på forhånd har tilkendegivet at de ønsker at stille op som kasserer. Jeg vil som fungerende formand meget opfordre til at du som medlemmer overvejer om det kunne være noget du kan hjælpe klubben med. Opgaven som kasserer vil blive væsentligt aflastet i forhold til tidligere, idet den fungerende bestyrelse har besluttet at ansætte kontorhjælp, indtil videre med 7 timer ugentlig. Vores nye kontorhjælper bliver Lene Bendix, som tidligere har været på kontoret og kender funktionerne der – så du vil som kasserer have en kompetent hjælp i det daglige.

Ekstraordinær generalforsamling d. 25 maj 2023 kl. 19:00 i klubhuset del 2. Der er også indkaldt til ekstraordinær generalforsamling del 2, hvor eneste punkt er at vi skal have valgt en ny formand. Bestyrelsen har ikke er nogen medlemmer der på forhånd har tilkendegivet at de ønsker at stille op som formand, hvorfor du opfordres til, at overveje om det kunne være noget for dig!

Store bukkedag 6 juni kl. 17:00. Kom og vær med til at få ryddet pladsen for bukke, så vi kan have en pæn og ryddelig plads hele sommeren. Vi skal ved placeringen samtidig tage hensyn til vores P-Plads samt at det helst skal gøre hverdagen nemmere for havnepersonalet. Der serveres traditionen tro en pølse når arbejdet er overstået. Vel mødt !

Pinsetur til Køge Marina. Der er tilmelding i klubben på opslagstavlen – seneste tilmelding til spisning er d. 24 maj 2023 kl. 10:00. Alle der ikke når at tilmelde sig er stadig velkommen! Traditionen tro besøger vi Køge by om lørdagen og der forventes fælles spisning med grill i Køge Sejlklubs lokaler kl. 17:00. Søndag vil der være fælles frokost. Vild med Vand d. 10 juni 2023. Der vil være aktiviteter for hele familien og hele dagen fra kl. 11:00 Der lægges et program på hjemmesiden, når endelige detaljer kendes, men sæt allerede X i kalenderen.

Tubes fjernes fra jollapladsen Jollepladsen bliver ryddet fra uge 21 og frem, så den igen kan blive tilgængelig. HUSK – tydelig mærkning på din båd om hvem den tilhører.

Havneplads til de renoveringsramte Alle der pt. er berørt af renoveringen af havnen, skal være obs. på følgende. Alle der pt. søsættes skal følge havne personalets anvisning om hvor din båd kan placeres. Det er ikke tilladt at benytte en andens plads, uden forudgående aftale med havnepersonalet!

Sejlerhilsen Steen Larsen Fg. Formand

52 visninger